8 Vaccinuri făcute în același timp și consecințele

0
108
vaccinuri
pexels.com

Timp de decenii, grupurile de conștientizare a riscului de vaccinare, cum ar fi Vaccine Choice (Canada) au fost martorii durerii familiilor devastate de leziunile catastrofale ale vaccinului asupra copilului lor, în timp ce se spunea „nu vaccinurile sunt cauza”.

Mulți dintre acești copii dezvoltă convulsii și alte probleme de sănătate imediat după vaccinare. Părinților li se spune că aceste crize nu sunt legate de vaccinuri și nu constituie un motiv valid pentru a întârzia următoarea rundă de vaccinare.Blocându-și propriul raționament și inteligența intuitivă, părinții se tem și continuă cursul dezastruos al mai multor vaccinuri.

Această mamă povestește ce s-a întâmplat cu copilul ei. Experiența ei este reprezentată de nenumăratele familii ale căror vieți au fost devastate de leziunile produse de vaccinuri.

8 Vaccinuri făcute simultan

„Cred 100% că fiica mea a fost afectată de vaccinuri. În decembrie 2007, fiica mea de 5 luni a primit următoarele vaccinuri pentru: difterie, tetanos, tuse convulsivă, poliomielită, Hib, hepatită B, meningococcal C și Prevnar (8 vaccinuri administrate în același timp). Două zile mai târziu a avut o criză convulsivă. Când am ajuns la spital, criza se terminase. I-am spus medicului și asistentelor că tocmai i-au făcut vaccinurile cu două zile în urmă și au spus că poate are febră de la vaccinuri și asta a provocat declanșarea convulsiilor. Nu avea febră înainte sau după eveniment. Preocupările mele au fost ignorate. Am fost siguri că totul era bine și nu ar trebui să se întâmple din nou, așa că am continuat planurile noastre de călătorie spre Ontario a doua zi.

A avut o altă criză când am ajuns în Ontario. Ea a fost spitalizată câteva zile și iarăși le-am spus tuturor doctorilor și asistentelor medicale că am văzut că acest lucru a început la două zile după vaccinuri – din nou periat și ignorat. Probabil au fost convulsii de la febră ni s-a spus din nou, dar n-a existat febră.

A trecut o lună sau mai mult, fără convulsii, după ce a fost imunizată din nou în februarie 2008 (o repetare probabil a celor 8 vaccinuri).Starea ei s-a agravat și a fost pusă pe clobazam și a avut doar o criză de convulsii la o lună după aceea. În iulie 2008, ea a primit cinci vaccinuri în același timp – meningococic C, rujeolă, oreion, rubeolă și varicelă. În decurs de o săptămână a avut 2 crize, apoi 3 și crize multiple într-o zi. Ea a încetat de asemenea să vorbească – nici măcar nu gângurea. La începutul lunii septembrie a fost spitalizată timp de o lună. Teste după teste fără răspuns.

Anunțuri publicitare
Anunțuri publicitare

Trei RMN-uri, coloana vertebrală, zeci de teste de sânge, ficat, mușchi, biopsii ale pielii – fără răspunsuri. Ceea ce mă supără foarte tare este că nu am fost niciodată avertizată de aceste posibile efecte secundare. Am aflat din propria investigație. Nimeni nu a raportat primul incident sau chiar să pună la îndoială faptul că este posibil ca alte imunizări să nu se facă până la investigațiile ulterioare.

Cel de-al doilea incident al vaccinării, pe care l-am tratat mai întâi pentru că am fost asigurată de mulți profesioniști în domeniul sănătății că nu poate fi legat de imunizare. Al treilea incident de imunizare la care s-a întâmplat același lucru. Am crezut că trebuie să fie altceva. Mi-am chinuit zilnic, ore întregi, creierul. Ce s-a schimbat, ce s-a întâmplat în iulie ca să provoace acest lucru? Sunt convinsă 100% că aceste vaccinuri au afectat-o pe fiica mea pentru totdeauna.

Acum are 15 luni și jumătate și are epilepsie la fiecare 4-7 zile. Niciun medicament nu lucrează suficient pentru a-i opri crizele, suficient pentru a le calma. Ea spunea mama, dada și bubba (pentru sticlă) acum nu pot să o fac să facă altceva decât să bâzâie și să mârâie. Nu poate să cânte, să bată sau să imite nimic. Obișnuia să danseze pe muzică. Ea zâmbea și râdea tot timpul – acum este o luptă pentru a o face să râdă.

Copilul meu nu merită acest lucru. Tocmai a intrat în această lume și a fost oribil pentru ea. Ea a suferit nenumărate înțepături și teste de sânge. Brațele ei erau atât de zdrobite de ace, încât nu puteau fi găsite venele pentru IV, așa că a i-a pus-o pe gât. Apoi, ea avea un IO (un IV învăluit în osul picioarelor) rezultând o posibilă infecție osoasă. S-a umflat atât de mult încât nu a putut să se sprijine pe el o săptămână. Apoi, intervenția chirurgicală și EEG-ul i-au creat blistere pe tot capul.

Plâng în fiecare zi pentru copilul meu și cei responsabili trebuie să fie trași la răspundere pentru a nu mai face asta copiilor noștri. Nu mai vreau ca nici măcar o mamă și un copil să treacă prin ce trecem noi. Poate fi prevenit și evitat. „

NF – Canada

Suferința acestui copil și durerea mamei sale reprezintă tragedia comună a nenumăratelor familii de copii răniți prin vaccinare, victimele tăcute ale violențelor evidente care le-au fost cauzate de un sistem medical orbit de aderarea fanatică la dogma vaccinului.

8 Vaccinuri făcute în același timp și consecințele 1

Anunțuri publicitare

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.