asistentă din SUA a leșinat după vaccin

O asistentă din SUA a leşinat la 10 minute după vaccinul anti-COVID

Știri externe

Tiffany Dover, asistentă medicală la CHI Memorial Hospital din Chattanooga a leşinat în timp ce vorbea cu reporterii la scurt timp după ce i se administrase vaccinul Pfizer/BioNTech împotriva COVID-19.

Anunțuri publicitare

O asistentă a leșinat după vaccinul anti-COVID

Incidentul a avut loc într-un spital din Tennessee, SUA. Asistenta-șefă, Tiffany Dover dădea declarații presei după ce a fost vaccinată împreună cu alte câteva cadre medicale într-un eveniment transmis LIVE de presă pentru a promova vaccinul în SUA.

Anunțuri publicitare

La un moment dat Tiffany, care primise vaccinul Pfizer cu aproximativ 10 minute înainte, a început să amețească, și-a cerut scuze că nu mai poate vorbi și a leșinat. Un medic care stătea în apropiere a prins-o. În timp ce ea era pe podea, înconjurată de personal medical, o persoană a blocat o cameră video care transmitea imaginile.

citește și:

Anunțuri publicitare

Tiffany Dover şi-a revenit câteva minute mai târziu, potrivit postului WTVC.

M-a lovit dintr-o dată, am simţit că vine. M-am simţit puţin dezorientată, dar mă simt bine acum, iar durerea din braţ a dispărut.

Tiffany

Dr. Jesse Tucker, directorul ATI de la spital, a declarat postului că leşinul “este o reacţie care se poate petrece foarte frecvent cu orice vaccin sau injecţie”.

Anunțuri publicitare

“Nu există niciun motiv de a suspecta că acest lucru se datorează vaccinului”, a adăugat el.

În paralel, o purtătoare de cuvânt a spitalului a declarat pentru The Epoch Times prin e-mail că asistenta “nu şi-a pierdut niciodată cunoştinţa şi şi-a revenit rapid”.

Anunțuri publicitare

Potrivit Centrelor pentru Controlul şi Prevenirea Bolilor, leşinul poate fi declanşat de multe tipuri de proceduri medicale, inclusiv de vaccinări.

Leşinul este pierderea temporară a cunoştinţei cauzată de scăderea fluxului sanguin către creier. Deşi leşinul are o varietate de cauze posibile, este de obicei declanşat de durere sau frică. Uneori oamenii leşină după vaccinare.

Oamenii care leşină ar putea cădea şi se pot răni dacă nu stau culcaţi în momentul în care îşi pierd cunoştinţa. Uneori, când oamenii leşină, muşchii lor zvâcnesc şi corpul face mişcări convulsive; uneori acest lucru poate fi confundat cu crize de tip epileptic, dar nu sunt crize propriu-zise”, afirmă agenţia pe site-ul său web.

Anunțuri publicitare

Persoanele cu anumite alergii au fost avertizate la începutul acestei luni să nu îşi facă vaccinul, din cauza reacţiilor care pot fi mari.

Primele vaccinări au avut loc la New York, unde pandemia a ucis peste 35.000 de oameni.

Sursa:antena3.ro

poate te interesează

Anunțuri publicitare
Anunțuri publicitare
Anunțuri publicitare

O asistentă din SUA a leşinat la 10 minute după vaccinul anti-COVID 4

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.